Na úvod nového školního roku jsme se v třídnických hodinách věnovali hrám a aktivitám na (znovu)poznávání se a utužování vztahů uvnitř třídy. 

Žáci 8. A reflektovali vlastní osobnost a navzájem se poznávali, další den soutěžili ve hře Formule 1. Skupina si vždy vybrala jednoho žáka, který se postavil na start trati jako jezdec a se zavázanýma očima se pomocí signálů svého týmu pokoušel v co nejrychlejším čase dorazit bez přešlapu do cíle. Žáci tak rozvíjeli schopnosti a strategie spolupráce. 

Druháci si v komunitním kruhu vyprávěli o nejhezčích zážitcích z letních prázdnin. Napsali, na co se těšili do školy a pak sestavovali společně na arch papíru pravidla ve třídě.
Žáci šestých ročníků se seznamovali a stmelovali nově vzniklé kolektivy formou různých adaptačních her, volili si novou třídní samosprávu, poznávali školu a nové třídní učitelky.

Třeťáci si mohli “každý s každým” popovídat o svých přednostech v zajímavé aktivitě “Najdi někoho, kdo…”. Počásí bylo příznivé, proto nechyběla ani společná vycházka do  terénu. 

Kamarádi ze třídy 3.B si “zahráli” na novináře. Měli za úkol pomocí speciálního pracovního listu zjistit o kamarádech nejrůznější informace. Při této novinářské aktivitě bylo velmi rušno a veselo. 🙂 Mnohé děti se o svých kamarádech dozvěděly něco nového. Děti aktivita bavila.